Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Η πλεξουδα-ψαροκοκαλο DIY

Λατρευω τις πλεξουδες! Ειναι οτι πρεπει για το καλοκαιρι,αλλα και για τον χειμωνα. Κανουν τα μαλλια να φαινονται καλοχτενισμενα ακομη και τις μερες που μονο ο Θεος ξερει τι τραβηξαμε για να βαλουμε στην θεση της την βομβα που εξερραγη στο κεφαλι μας και αντικατεστησε τα καποτε πανεμορφα,ολομεταξα,τελεια στυλιζαρισμενα μαλλια μας. Γενικοτερα μ'αρεσει να ασχολουμαι πολυ με τα μαλλια μου και να πειραματιζομαι και η μαμα κομμωτρια μου προσφερει αρκετο υλικο! Σπανια ομως ζηταω την συμβουλη της και πολεμαω μονη μου! (Σ'αγαπω μαμα!) Δε μπορεσα λοιπον να αντισταθω στην καινουρια πλεξουδα που πηρε το ματι μου σε περιοδικα,πασαρελες και κοκκινα χαλια.
Σημερα λοιπον καθισα και εψαξα στο ιντερνετ αυτην την πολυαγαπημενη πλεξουδα και ενθουσιαστηκα οταν βρηκα πολλα tutorial! Πιο βοηθητικο ηταν το εξης βιντεο:



Πραγματικα η κοπελα το κανει να φαινεται τοσο ευκολο,αλλα προσπαθησα αρκετες φορες και δυσκολευομαι πολυ! Ενα tip που διαβασα:Ξεκινωντας,να πιασετε τα μαλλια σας σε χαμηλη,πλαΐνη αλογοουρα και στο τελος να αφαιρεσετε το κοκαλακι προσεκτικα. Αλλα εξακολουθει να μου φαινεται απιθανο να το καταφερω και μαλλον θα πρεπει να εχω ισιωσει τα μαλλια μου πιο πριν! Τι τραβαμε κι εμεις οι σπαστομαλλες..
Anyway, εαν καποια το καταφερει,περιμενω με αγωνια τις φωτογραφιες!
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for visiting my blog! I love to read all of your comments and I will try to answer you all! xxx

You can also see: